perjantai 2. tammikuuta 2009

Kotona Roomassa

Täällä ollaan! Istun uudessa kodissani, omassa huoneessa ja ihmettelen missä olen ja mitä tapahtuu seuraavaksi.

Matka tänne oli värikäs. Olin Helsinki-Vantaan kentällä aavistuksen verran liian myöhään (en ehtinyt juoda siellä haaveilemaani kahvikupposta), jouduin maksamaan ylikiloista (niin paljon että en edes kehtaa kertoa), juoksin suoraan turvatarkastuksesta portille, olin viimeisten joukossa menossa koneeseen ja tulin asunnolleni ilmeisesti pimeällä taksilla. Mutta yhtäkaikki, olen turvallisesti perillä.

Täällä on minulle aivan kesäkeli, hytisin aamulla Suomen pakkasessa, täällä hikoilen reilusti plusasteiden puolella. Mutta en valita!

Nyt taidan lähteä etsimään lähintä kauppaa, jännityksestä huolimatta nälkä kurnii vatsaa. Tästä tämä seikkailu alkaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti